Hildaskrypin

En i mängden

Besatt kan man nog nästan kalla mig

Publicerad 2010-08-05 15:40:32 i Allmänt,

Jag tjatar lite till.

Den där jäkla mobilen har satt sig i huvudet på mig. Jag springer till brevlådan en gång i timmen och kollar om inte det ligger ett fint litet brev där åt mig, så jag kan hämta ut min nya leksak. Man kan tycka att man har koll på när posten kommer på dagarna, men nu har det faktiskt varit väldigt olika tider. Antar att det blir så med vikarier som ersätter dom som är på semester, eller om det kanske råkar vara så att det är dåligt med folk och dom stackars brevbärarna får ta på sig lite fler adresser att ta sig till.

Ni ser vad min längtan efter mobilen leder till. Filosoferande om brevbärarnas sommarproblem.

Otålig är jag likt förbaskat.

Komsikomsi lilla telefonen. Mamma behööver dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela