Hildaskrypin

En i mängden

Lite svalka

Publicerad 2010-08-25 12:39:00 i Allmänt,

Idag gör inte regnet mig någonting. Istället för att stå ute och såga ved, för tredje dagen i rad, så kan jag stanna inomhus och städa. Skönt! Det behövs verkligen, så jag är nöjd.

Nu börjar min "mardrömsvecka" ta slut. Bara ikväll och imorgon kväll kvar så får jag vara ledig mina tre dagar! Lagom till födelsedagen :-D Det blir däremot inte så mycket till att ta det lugnt.

En annan killes födelsedagsfest på fredag. Sen blir det middag och utegång med vänner på min stora dag på lördag. Söndagen är inget planerat, men jag har ett sug efter att hälsa på Hasses gammelmatte med hundar. Eller så blir det mysdag med farbror husse. Eller både och... Hmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela