Hildaskrypin

En i mängden

Löjligt överlycklig!

Publicerad 2010-08-11 14:35:36 i Allmänt,

Äntligen kom den! Igåår, så kom den äntligen!

Ma phone is here! Jag har alltså lekt med den, i princip konstant, sen igår eftermiddag...

Älskar den... Nackdelarna hittils är dock att den kan vara lite seg ibland när man trycker på någon av menyerna och det där med att man ska kunna se skärmen även i solljus stämmer ju inte för fem öre. Utöver det är den fantastisk. Och min! Bara min!

Idag har jag fortsatt släpa med veden...


...och hittat en rolig funktion i kameran på mobilen. Gör bilden tecknad!

Nu blir det mat och sen jobba, jobba!

Kommentarer

Postat av: elina

Publicerad 2010-08-11 17:42:00

Men gud vad läskig cartoon-bilden blev!! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela