Hildaskrypin

En i mängden

Men aargh!

Publicerad 2010-08-09 13:46:00 i Allmänt,

Idag låg det äntligen en massa kuvert i brevlådan. Tanken kretsade naturligtvis kring en sak: Mobil, mobil, mobil, mobil!

Ett brev från pensionsblaha *kasta åt sidan*
Ett brev från Patricia som gratulerar mig i förskott på min födelsedag och skickar med ett presentkort för gratis tvårättersmiddag för två *snällt, men inte vad jag bryr mig om just nu*
Så var det bara ett kuvert kvar. Sprättade upp det snabbt som attan! Bara för att upptäcka att Tele2 begärt en kreditupplysning på mig och välkomnade mig som kund. "Abonnemanget är beviljat".

Så var faaan är telefonen dååå???????

*Rusar runt skrikande och sliter mitt hår*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela