Hildaskrypin

En i mängden

Ny mobil

Publicerad 2010-08-04 13:36:06 i Allmänt,

Åh, jag är otålig som ett barn inför julafton!
Äntligen har jag beställt en tidsenlig telefon, istället för dessa använda gamla skrotmobiler som ändå inte håller så länge. Jag svalde min snålhet denna gången och köpte en Samsung Galaxy S! Nackdelen med att beställa via nätet då... Att vänta! Aah, inom sju dagar står dett den ska levereras, så när som helst denna eller början på nästa vecka kommer den. Jag vill ha den nu. Helst igår *tjurar lite*

Pärlan:


Bilden är från www.tele2.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela