Hildaskrypin

En i mängden

"Långledig"

Publicerad 2010-12-20 14:50:59 i Allmänt,

Ja typ. Det var min lediga fre-sön helg fast det blev tor-sön. Torsdagen blev en sjukedag. Har knappt gjort något i helgen, men jag behövde verkligen vila. Kroppen skrek efter vila.

Idag är det så dags att kila tillbaka till arbetet och pinas. Men det går väl ändå. Behöver bara stå ut denna vecka, så är jag ledig hela nästa vecka. Sköönt så in i helvete!

I övrigt har jag och Hasse busat i snön i skogen. Väldigt kul! Imorgon ska stackars HasseMan vaccineras. Fast matte är glad. Lyckades roffa åt mig en återbudstid imorgon under deras kampanjdagar. Dvs det kostar bara 180 kr att vaccinera honom i år :-D Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela