Hildaskrypin

En i mängden

Underbara vinterpromenader

Publicerad 2010-12-08 10:24:33 i Allmänt,

Utflykterna med Hasse är bara bäst. Vi springer runt och fjantar oss i skogen. Blir riktigt kär i min vovve jag när vi busar med varandra!


Igår var det julmiddag på jobbet och det var helt ok. Trevligt och god mat. Däremot är det lite stressigt, då man ska ut och jobba efter maten. Alltså satt man och kikade på klockan hela tiden. Inte så kul.

Efter arbetspasset var vi tre tjejer som drog ut och tog en öl eller två. Kanonkul! Så bestämdes det att på fredag ska vi ha tjejkväll med pepparkaksbak. Ja pepparkakshus t.o.m. Det har jag aldrig gjort!

Stackars M fick masa sig ur sängen och hämta oss fyllekajor sen. Men på fredag är det min tur att vara chaufför, så det får jag igen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela