Hildaskrypin

En i mängden

Videoklipp

Publicerad 2010-12-10 11:22:04 i Allmänt,

Jaa, det blir mer! :-D

Älskar att se glädjen hos Hasse när han får rusa runt i skogen. Han brukar hoppa upp på stenar lite då och då, så jag har börjat använda det som lite fysträning för Hasse. Det här var i slutet på promenaden så han började vara lite trötter. Segt att kliva upp då. Dessutom försökte han ju fuska lite! Fast det hade jag också gjort ;-)




Idag är jag ledig, vilket känns helt underbart! M ska på julmiddag ikväll så jag får vara chaufför. Dvs jag har bilen! Tjohoo! Ska ta med Hasse hem till en jättego vän och hälsa på. Vi kommer vara tre tjejer, en kille, ett barn, två hundar och tre katter. Det ni! Vi ska baka ett pepparkakshus. Temat är för nuvarande Muminhuset. Spännande! Fast jag misstänker att dom andra kommer pyssla med pepparkakshuset och jag leka med djuren. Det brukar av någon anledning bli så, haha. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran och dokumentera händelsen.

Nu tänkte jag ta mig ut på en långpromenad med Hasse. När han väl fått ur sig den där massiva energin som lagrats under natten, ska jag försöka mig på lite trickinlärning. Slipa lite.

Kul kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela