Hildaskrypin

En i mängden

Filmkväll

Publicerad 2010-02-05 21:35:57 i Allmänt,

Dagen blev rätt mysig ändå.

Efter lunchen med killarna gick jag hem igen. Bussen kom aldrig så det var bara till att använda fötterna. Pga förkylningen hann jag bli väldigt trött ändå. Lade mig i soffan med en bra bok och en lurvig hund. Jättemysigt!

Sen blev det en kortare promenad i skogen med Hasse. Trots bristen på ork, var det rätt skönt. Vi träffade på en Lagottokille vid namn Otto, som rymde från matte när han fått syn på oss. Jag släppte Hasse lös så fick han springa runt och mopsa sig med den andra killen. Det gick riktigt bra faktiskt och det var kul att se honom springa runt med en nyvunnen kompis. Jag och Ottos matte småpratade en stund innan det var dags att gå vidare.

När M kom hem åkte vi iväg en sväng och hämtade mitt pass och lämnade hyrfilmerna från förra veckan. Vi passade på att hyra en ny film när vi ändå var där. Sen blev det städning och matlagning. Oxfilé med ris, bearnaisesås och vita bönor i tomatsås! Riktigt, snuskigt gott var det.

Som grädde på moset låg jag, M och Hasse i soffan och slötittade på "Sommaren med Göran" och knaprade godis. Jättemysigt! Det måste vara det bästa som finns. Att få ligga och mysa i soffan med mina två älsklingskillar.

Ja vad tyckte vi om filmen?
Den är sjuk. Rolig lite här och där, men mest sjuk. Ni överlever absolut om ni skippar denna film.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela