Hildaskrypin

En i mängden

Frukostmonser!

Publicerad 2010-02-01 14:35:35 i Allmänt,

Kan man bli det på gamla dar?
Förut åt jag ingen frukost alls, för då mådde jag illa. På senare år har jag börjat klämma i mig några mackor, men det har gått segt. Senaste månaderna har jag börjat proppa i mig fler och fler mackor (ja det kan ju självklart ha att göra med att jag rör på mig betydligt mer sen Hasse kom...)

Men i morse tog jag nog rekordet!
En tallrik med makaronipudding klämde jag i mig! Plus tre rostade mackor med apelsinmarmelad och två glas vatten. Någon kvart senare klämde jag i mig två bullar också. Wtf?! Jaja, det var en mycket mättande frukost, det kan jag lugnt meddela.

Jag är dock lite sur efter mathandlandet i lördags. Jag köpte ju mer apelsinmarmelad, så jag klarar mig. Har blivit grymt beroende. När vi kom hem upptäckte jag att det står apelsin och aprikos! Eeeewwwww!

Uscha...

Hasse och jag har varit ute och travat i skogen. Det har skottats snö (igen) och burits in ved (igen). Kläder har blivit tvättade, lunchen intagen och nu ska dom där förbaskade trasorna hängas upp också. Sen jobba kväll.

Så hej på er!

Kommentarer

Postat av: Elle belle

Publicerad 2010-02-01 23:55:50

Hallooojj! Mycket nice blogg som tidigare sagt! Hasse ser oxo cool ut! Hoppas du får en trevlig fortsatt vecka! Hälsa H och M!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela