Hildaskrypin

En i mängden

Slit o släp

Publicerad 2010-02-02 12:06:27 i Allmänt,

Ja vad har jag fått gjort hittils?

Jag har varit ute och hämtat ved:

...som jag slängde ner i säckar och bar in:

 

...för då kan man fortsätta elda och ha värme i huset:



Jag har tagit mig an berget med smågrenar som ska klippas till småved (nej, jag har absolut inte hunnit ta hela högen):


...och även dessa ska ner i säckar:


På vägen in, såg jag en väldans söt lite fågel!


Nu ska jag bara trycka i mig lite mellanmål, så ska jag och Hasse gå iväg o hämta mitt pass!
Tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela