Hildaskrypin

En i mängden

Snoret minskar

Publicerad 2010-02-04 13:36:22 i Allmänt,

Jag ber om ursäkt för mitt uppdaterande om mitt snor och diverse andra mindre trevliga förkylningssymptom, men jag har inget bättre för mig just nu.

Jag har nu intagit
C-vitamin i brustablett (blääk)


Stoppat i mig järntabletter


Snytit mig otaliga gånger i dessa


...och sitter och småtuggar på mumsmums! (Halstabletter alltså, inte dom däringa chokladgerjerna med grädde i).


Jag mår mycket bättre nu. Om det beror på tjaffset ovan, eller om det är en psykologisk effekt ala sockerpills-mirakel, vete fan. Skit samma, jag mår ju bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela