Hildaskrypin

En i mängden

Planerna åtföljs nästan.

Publicerad 2010-01-26 13:33:54 i Allmänt,

Jovisst har det skett framsteg i bröllopsplaneringen!

Vi börjar med det som inte hunnits med så får vi det roliga i slutet.
1. Inbjudningslistan är inte klar. M segar lite med sin del.
2. Som följd av inbjudningslistans "oklarhet", så har jag inte kontaktat resturangen heller. Det känns som att jag vill ha koll på hur många det är tänkt ska komma.
3. Brudklänningen är inte inlämnad! Jag skulle varit ledig idag, men jobbar extra så det får vänta minst en vecka till.

Men! Som Tony Irving jämt säger.
Det har även skett framsteg! Så helt hopplös är jag inte. Känner mig nästan lite stolt.

1. Jag har beställt mitt pass, så den får jag i slutet av denna vecka eller i början på nästa. Det känns dock lite surt att behöva betala 970 kr för ett pass som jag inte kommer kunna använda efter smekmånaden. Dvs om ca fem månader. Nackdelen med att man tar makens namn ;-)
2. Ringarna är beställda! Vi hittade en jättesöt liten butik i stan som säljer väldigt fina titanringar (och brudklänningar för er som är på jakt. Riktigt fina sådana fanns det och tjejen som har butiken är mycket trevlig!) www.zelini.se Naturligtvis ska ni få se ringarna också.

Min fina raring med tre stenar:

...och sambons maffiga!

Så nu ska jag jaga M med blåslampa, alternativt köra upp den i röven på honom, om han inte sätter fart med listan. Spännande värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela