Hildaskrypin

En i mängden

Första arbetskvällen avklarad

Publicerad 2010-07-27 12:23:58 i Allmänt,

Det gick som en dans! Ja, lite förvirrad var jag ju, men i det stora hela gick det galant. Det är trots allt samma gamla arbete som jag gått till i 4,5 år.

Ägnade gårdagen åt att städa källaren och det blev skinande rent. Det toppades med en skön hundpromenad i skogen. Både matte och Hasse njöt av att vara tillbaka i bekanta marker ;-) Fast det är ovanligt mycket mygg för att vara stockholm tycker jag... Inte hemma alltså, eller ute på gatorna, men i skogen... Fy fan. Hittade en massa blåbär som jag blev sugen att plocka, men det gick ju inte att stå still. Bara att stå stilla och vänta på Hasse när han gjorde nr.2 var fruktansvärt. Inga blåbär alltså.

Idag fortsätter jag operation städning och kör både i tvättstugan och sovrummet. Hinner inte bli klar idag, men jag har kommit en bit på vägen i alla fall!

Nu ska denna städkråka fortsätta svabbandet.
Tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela