Hildaskrypin

En i mängden

Telepati

Publicerad 2010-03-22 12:31:22 i Allmänt,

...eller något liknande.

Jo ibland undrar jag om inte mor min kan läsa tankarna mina. Det händer ofta att jag tänker på något och någon timme senare ringer hon och pratar om just detta. Det senaste exemplet är min brudklänning som jag lämnat in hos skräddaren. Jag har fått i uppgift att köpa en BH som ska sys in i själva klänningen. Funderade i morse om jag kanske ska ta och snylta lite på mor min och åka till Kista för lite BH-shoppning, så får hon pröjsa kalaset. Imorgon är min lediga dag, så då hinner jag ju! Bestämde mig inte för att göra just så dock.

Någon timme senare ringer hon och tar upp just detta. Hon undrade om inte jag skulle komma till kista och handla BH till klänningen. Som den underbara dotter jag är så lade jag upp att pengarna börjat sina så här strax innan lön. Både mor och jag vet vad det betyder. Kan du betala mamma? Javisst det kunde hon! Så det lutar åt att jag ska till Kista imorgon ;-)

Här får ni lite bilder att beundra:

Hasse har börjat förstå att det är rätt skoj att hälsa på män i verkstaden. Man får godis ibland, och ramlar det inte ner någon godis i halsen, så blir man väldigt ofta kliad vilket är rätt skönt. 

Man blir trött av att hålla koll på folk.            

Kompisar:

Idolbilder på Enzo:                                                                          

                                                        

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela