Hildaskrypin

En i mängden

Bildlöst

Publicerad 2010-05-03 23:39:15 i Allmänt,

Satt och skummade igenom bloggen och det slog mig att jag har så lite bilder upplagt i dom senaste inläggen. Bara en massa text. Skum text dessutom ;-) Tyvärr så vågar jag inte föra över bilder från kameran just nu. Datorn är på gränsen till att säga upp sig pga alla mina bilder. Har börjat bränna ner dessa på skivor, men nu har datorn börjat vägra öppna skivorna, så jag vet ju inte om det verkligen blivit bränt som det ska eller inte. Så, jag står och stampar på ruta ett. Tråkigt när man är bildtokig som jag. Speciellt när man helst av allt vill visa upp sin lilla fis-gris (hunden alltså).

Har hittat en alternativ metod till utslagen på händerna och överläppen. Kortisonsalvan ökar bara klådan, så det hjälper ju inte värst mycket. Svårt när man kliar upp sår direkt efter insmörjning =/ Jag upptäckte på jobbet att det slutar klia när jag kladdar in händerna i handsprit. Så jag har baddat händer och överläpp med handsprit, vilket svider satan kan jag tala om, flertalet gånger idag. När det torkat har jag smort in mig med mjukgörande kräm. Det ser mycket bättre ut redan. Det här fortsätter vi med! Min stackars misshandlade hud. Jaja, snart kan jag sluta kalla mig själv för Herpes-frun i.a.f!

En gammal bild, så ni har något att glo på. Min "gamla" nakenfis, Hobbe. störtskönt med sol! Susanni Lindström, som tagit över Hobbe, har tagit bilden. www.rexonas.se

Kommentarer

Postat av: elina

Publicerad 2010-05-04 20:55:14

Köp en liten hårddisk att flytta över bilderna till :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela