Hildaskrypin

En i mängden

En liten bild

Publicerad 2010-11-23 11:35:01 i Allmänt,

Visserligen en dålig mobilbild, men bättre än inget! Tycker bloggen är lite fattig på färg numera. Mest text.

Hasse på gårdagens promenad


Idag spenderas min dag åt städning. Tvättstugan har fått sig en liten omgång (OMG vad mycket grus en hund kan släpa in!) och det är väl dags för sovrummet också. Att man konstant går runt och nyser kan ju inte vara ett bra tecken kanske.

I övrigt är det rätt motigt just nu, men det får gå ändå.
Snipp, snapp, snut!
Så var bloggandet slut!

Kommentarer

Postat av: ELIN

Publicerad 2010-11-23 12:04:39

svar; ja jag svarar i mobilen när jag sitter där och gör mina behov ^^ så frågar personen vad jag gör och då säger jag vad jag gör haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela