Hildaskrypin

En i mängden

Ledig dag i snön

Publicerad 2010-11-25 14:47:09 i Allmänt,

När jag är ledig älskar jag snön. Jag älskar att gå på hundpromenad i skogen med snön ösande ner över oss. Jag älskar att se glädjen hos Hasse när han rusar runt. Jag skrattar mycket då :-)

Hasse är dessutom mycket mer lyhörd när snön är på marken märker jag. Förmodligen för att hela jag utstrålar glädje under promenaderna... Dom märker direkt vad man är på för humör.

Idag lallade vi runt i skogen i en timme. Hasse fick springa lös och jag hade fickorna fulla med korv. Han blev övergödd med korv, han fick jaga snöbollar och rulla runt i snön. Det var helt enkelt skitkul!

Sen är väl tanken att jag och husse senare ska på dejt. Får se om det blir av. Spännande!

Detta är helt enkelt en väldigt bra dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela