Hildaskrypin

En i mängden

Måndag hela veckan

Publicerad 2010-11-22 10:50:57 i Allmänt,

...nä riktigt så illa är det inte. En rubrik behöver man ju ändå.

Då har min tredagars helg passerat och det gick som vanligt lite väl fort. Fredagen spenderade jag med en kompis och vi hade riktigt trevligt. Det blev pizza och annat onyttigt som slank ner i magen lite titt som tätt.

På lördagen var det dags för dop och vi satt i kyrkan med psalmboken i händerna, falsksång, en udda präst som gjorde kopplingar mellan dopvattnet och dinosaurier och hur coolt dopvattnet var, samt en skrikande unge som inte alls fattade varför det skulle skvättas vatten. Det räcker väl med att uppta sin tid med tankar om bröstmjölk och bajs. Fikat var trevligt, men illamåendet kom som ett brev på posten. Jag gillar att sova. Skippar man frukost så får man sova mer. Om tårta och bullar blir det första man äter på dagen, så mår man illa.

Kvällen spenderades hos vänner ute på ekerö. Utöver det faktum att en skummis satt i en bil utanför huset i 45 minuter och glodde, var det riktigt trevligt.

Söndagen ägnades åt städ och bilfixande. Kvällen ägnades åt tv och Thaimat. Älskar thaimat. Vill fan ha det nu *suktar*

Så häftiga händelser har jag råkat ut för denna långlediga helg. Vilka äventyr!

Kommentarer

Postat av: Dinah

Publicerad 2010-11-24 07:04:04

Låter häftigt med spioner i bil. Ni är väl inte med i maffian. Tur att ni har en tuff vakthund.

Postat av: Heidi

Publicerad 2010-11-24 09:35:32

Nä, inte vad jag vet. Får fråga Marre :-O

Vakthunden är oändligt tuff!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela