Hildaskrypin

En i mängden

Valpar!

Publicerad 2010-10-05 21:22:27 i Allmänt,

Äntligen fick jag gosa och leka med valpar igen! Dom är fantastiskt söta och finns på Nikes kennel. Hela sju stycken fanns det att roa sig med *kär* Som vanligt blir man extra kär i en viss valp och nu vill jag bara ta hem lillen... Men det får jag ju inte för maken *mutter*

Pappa Pino. Kortklippt som Hasse!


Mamma Rosa. Inte lika korthårig ;-)

Småttingar!

...och min favorit: Knubbisen (jag har en förkärlek för knubbiga karlar. Två av tre katter var ju också feta ;-D)

Klia Knubbis-haka

Knubbis gillar att tugga på fingrar också!

Matdags! Här ser ni också varför jag valde att kalla honom knubbis, haha. Knubbisen längst till höger :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela