Hildaskrypin

En i mängden

Naajee

Publicerad 2010-09-01 14:02:15 i Allmänt,

Nä, det blev ingen vidare fartfylld helg. På fredagen var det middag på stan för att fira en vän till M och jag var chaufför. Så det blev cola för hela slanten och middagen var vääldigt lugn. När det var dags för folket att dra vidare var både jag och M så trötta att vi åkte hem. Klockan 11 på kvällen. Eeh.

Lördagen spenderades till att storhandla i diverse mataffärer. Jippi! *sarkastisk om någon missade det* Inte mycket till firande på dagen alls. Fick två kaffemuggar av svärmor, som var väldigt fina, och lite tandläkarpengar av snälla mamma *puss!*

På kvällen åkte vi över till sötnosen Emma, och grillade mycket god mat och hade jättemysigt, Testade att köra lite Super Mario på deras Nintendo Wii också. Tyvärr ställde min trötthet till det (igen) och klockan tio på kvällen *whooot?? TIO?*  åkte vi hem och sov. Så kul var vi :-(

Söndagen sov jag också bort.

Så nja. Utöver mysmiddag Emma och familj blev det ingen vidare kul helg faktiskt. Lite bitter är jag. Jojjomän!

Matdags! Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela