Hildaskrypin

En i mängden

Najsigt värre

Publicerad 2010-09-25 15:40:21 i Allmänt,

Underbart med en sista helg med lite högre temperaturer. Det måste man ta vara på!

Alltså har jag lagt spår åt Hasse idag också. Det blir tredje spåret denna vecka. Han är så duktig med sitt väderkorn att han inte ens följer spåret längre. Han tar kortast möjliga väg och hittar målet direkt. Inte för att jag vet hur, eftersom han fortfarande har nosen klistrad vid marken och går vägar som jag absolut inte har klampat på. Hittar gör han i alla fall :-D Jag måste nog höja svårighetsgraden lite. Tips?

Fick frågan om jag använder blod. Nej, det gör jag inte. Hasse är såpass vass att han hittar finemang ändå. Men för dom som letar blod kanske man kan kontakta en slaktare och fråga? Någon som vet?

Det är planerad grillning ikväll, fast jag tycker det ser lite ostadigt ut på himlen. Får se om det blir av eller inte ;-)

Ska trixa lite bilder från kameran så ska jag förgylla bloggen med ännu fler bilder. På Hasse naturligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela