Hildaskrypin

En i mängden

Vackert!

Publicerad 2011-08-18 23:03:44 i Allmänt,

Det blir mycket prat om blommor nu känner jag...

Vi har fått tillökning! I form av en till blomma! Kom på att det ju faktiskt var lite spännande det här, så jag prövade lyckan ock köpte en till. Denna gång på Willys. Kvalitet ska det vara ;-)

Den hade bara en massa knoppar, men i förrgår kväll, hade en blivit ganska stor ändå. Den såg ut så här (fast lite längre):


När jag vaknade morgonen därpå, såg den ut så här:

Hur coolt är inte det? På bara några timmar slog den ut helt. På kvällen viks bladen in lite, när mörkret fallit, men på dagen ser den pigg och glad ut igen.

Kvällstrött liten:

Mamma kommer tro att jag snurrat ihop helt och fått hjärnblödning eller nåt, men det här var rätt spännande! Är där och petar på dom varje dag och kollar av om dom känns törstiga.

För att bevisa att jag faktiskt tagit hand om nr 1 får ni bildbevis! Den blommar så fint fortfarande:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela