Hildaskrypin

En i mängden

Det är en Hon!

Publicerad 2011-12-21 14:26:49 i Allmänt,

Har varit på Tillväxt UL. Var tvungen att kliva upp 6:30 :-O
Idag visade hon upp sig alltså. Det ÄR en envis Heidi junior där inne. Visste väl det när hon vägrade sammarbeta förra gången ;-)

Bad om fler bilder, varpå receptionisten utbrast "Men vaddå?? Fick du inga förra gången??"
"Jodå!"
svarade jag glatt.
Hehe, det är vår första unge, ge mig bilderna bara.

Det blev sisådär-bilder idag också, men man ser ju vad det är ändå.
Första bilden är på den där söta profilen, med spetsnäsan igen

På nästa bild har hon vänt bort huvudet lite från oss, så där ser man ingen näsa längre :-O Däremot ser man hennes fem, små söta fingrar <3


"Jaha, då ska vi se om den växt", sa UL-tanten innan hon började kika och mäta.
"Det vet jag att den har", sa jag "den sparkar mycket hårdare nu..."

Det hade hon gjort, precis som hon ska. 14/5 it is!

Kommentarer

Postat av: elina

Publicerad 2011-12-22 00:35:34

ojojoj :D Då blir det samma dag som en av Marks bröder, om jag inte sagt det förr kanske... Så himla roligt, en lite flicka! :D Ha en härlig jul tösa, själv sticker jag till Oslo imorgon! :D God Jul och kramar från oss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela