Hildaskrypin

En i mängden

Ser jag tjock ut i den här klänningen? ;-)

Publicerad 2011-12-01 11:47:05 i Allmänt,

Männens favoritfråga, haha.

17+4

I övrigt är jag mest förbannad för tillfället. Jobbet är som det är. Mitt mantra är att jag snart får komma ifrån det. Mammaledighet, here I come! Jag ska banne mig se till att hitta ett annat jobb under tiden. Måste försöka i alla fall. Tänk vad skönt att aldrig mer behöva återvända. Toppen!

Voffe ligger utslagen på golvet, men jag tänkte peta liv i honom strax så vi kan gå och hämta in ved. Jag lastar och bär, samt hivar in. Hasse stirrar otåligt på mig och väntar på att få korvbitarna som lurar i min ficka ;-) Precis som det ska vara.

På måndag är det dags för ultraljud! Får vi månne veta vad det är för filur som lurar där inne?

Jag gissar på en pojke jag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela