Hildaskrypin

En i mängden

Armlös :-O

Publicerad 2011-01-19 12:19:56 i Allmänt,

Jag gillar verkligen att ligga på mage med armarna över huvudet, runt kudden. Det är dock inte så bra om jag somnar så, för det leder alltid till att bägga armarna domnar bort. Helt. Lite läskig men samtidigt häftig känsla. Dom finns verkligen inte. Känner dom inte alls. Så försöker jag vända mig och det resulterar naturligtvis i att jag okontrollerat slänger runt med armarna och smockar till M. Trevligt sätt att väcka maken på ;-)

Idag är jag lat, så jag har inte fått så mycket gjort. M kom förbi över lunchen, så jag värmde lite mat och gjorde kaffe åt honom. Sen var det kramkalas tills han var tvungen att återvända till koncentrationslägret.

Nu ska jag väl ta tag i åtminstonde tvätthögen och diskberget. Så får det bli en lugn hundpromenad innan jobbet.

Pronto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela