Hildaskrypin

En i mängden

Utflykt mitt i allt

Publicerad 2011-07-03 19:07:59 i Allmänt,

Man kan ju faktiskt inte bara vara hemma och andas in ångorna från målandet hela dagarna under semestern. Vovve ska få ha sitt kul han också! Ja och matte så klart :-p Så vi tog bilen i torsdags och åkte till Hasses små damer i Kallhäll! Hasse fick flirta med damerna och åka på stryk, och matte fick fika och prata strunt. Perfekt!

Ella intog som vanligt sin plats i mitt knä, så fort jag satte ner rumpan på soffan.
Den damen är jag så fruktansvärt kär i <3

Vem kan motstå dessa ögon?                                                         

Så fort jag hade en bulle i handen hade jag en hel skock med lurviga huvuden som kikade så snällt på mig.


Hasse tycker det är onödigt att trängas på det där viset så han satte sig på andra sidan istället. Perfekt! Ingen kan sno bullbiten innan man har hunnit äta upp den heller.


...och så här trumpna blickar får man när man är för snål med fikat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela