Hildaskrypin

En i mängden

Husse kom på oss

Publicerad 2011-06-27 18:55:13 i Allmänt,

Jag var lite klantig tror jag...

Vår hemliga plan om en myshörna för Hasse i nya sovrummet är avslöjad!

Gjorde en liten (liten och liten...?) lista på möbler som behöver köpas till sovrummet.
Klantighet 1 bestod av att jag faktiskt skrev ner "hundbädd" på denna lista.
Klantighet 2 (som nog är höjden av dumhet i det hela), var att jag sparade dokumentet på skrivbordet i datorn...
Klantighet 3
. Vad döpte jag detta fina dokument till? "Sovrummet".

Idag klickade husse nyfiket på detta dokument och frågade sen förvånat: "Hundbädd? Ska du köpa en hundbädd?" Hmm, ja det var ju bara att erkänna.

Ja, husse skrattade ju bara åt mig, men nu finns ingen hemlighet längre. Attans.

Är man inte smart får man ta och vara lite dum istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela