Hildaskrypin

En i mängden

Jag mötte Mimmi!

Publicerad 2011-06-24 00:08:42 i Allmänt,

Ikväll var matte på bra humör. Hon mumlade om att det minsann är en ledig dag imorgon. Jaja, hur som helst så fick jag gå en längre sväng på kvällskvisten. Tur det! För vem träffade vi om inte lilla Mimmi! (Shih Tzu, heter tydligen hennes spröda, vackra sort). Ja och hennes tvåbeningar då, men dom dom doftar inte lika gott som Mimmi.

Jag blev alldeles till mig. Här kommer denna långhåriga, lilla Donna när man är som bäst: Oduschad och väldoftande av alla manliga aromer.

Mimmi lockade så vackert på mig med sitt späda skall och pip. Jag klev fram, som den man jag är, och sträckte på hela min ståtliga kropp. Hon var naturligtvis glad att se mig! Jag böjde mig ner för att få mig en sniff, men då fick jag en käftsmäll som hette duga! Denna väna mö, förvanadlades till en arbigga!

Jag gjorde allt i min makt för att visa hur snygg jag är, men nej. Hon vände ryggen mot mig...

Jag klev undan med min sårade manlighet och gnällde lite trånande på avstånd. Då blev hon glad igen! Hon skällde och viftade på svansen. Jag var med i matchen igen! Uppvaktade henne lite och ställde mig riktigt nära, men då åkte jag på en smäll igen...

Tvåbeningarna bara skrattade och vi skildes åt. Jag var bara förvirrad. Vad vill kvinnan egentligen?

Vem vet hur fruntimmer fungerar...

/Hasse.

Kommentarer

Postat av: elina

Publicerad 2011-06-28 22:20:58

alltså fortfarande, du kan skriva du! Underbart roligt att läsa dina texter ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela