Hildaskrypin

En i mängden

Lugna dagar

Publicerad 2011-05-19 14:04:46 i Allmänt,

Efter vår maratonpromenad i tisdags, har vi mestadels tagit det lugnt.

Visserligen tog vi en ny tur ner till vattnet igår, så Hasse fick plaska lite till, men i övrigt har det blivit lite kortare svängar. Inga tre timmar på ett bra tag till tycker jag! :-)

Idag kom jag på att man ju faktiskt kan ta med sig klickern på promenaderna nu, så den fick jag med mig. Det övades på kontakt, kontakt till max i skogen. Det är ju så mycket distraherande dofter (speciellt med alla löptikar, som det vimlar av just nu, som lämnar spår lite överallt). Kan han fokusera på mig, trots dessa ljuvliga aromer, borde han ju fixa lite vad som helst ;-)

Tvångsposering blev det också på slutet. Hasse var måttligt road, men jag fick mina bilder att smycka bloggen med.



Jag får ursäkta mina facebookande vänner för upprepningen av bilder. Det är snabbaste sättet för mig att få upp bilderna på nätet från mobilen.

Nu tänkte jag ta och duscha Herr-jag-har-halva-badstranden-i-pälsen. Vi får se vad det tycks om detta! Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela