Hildaskrypin

En i mängden

VÅR!

Publicerad 2011-05-09 12:47:27 i Allmänt,

Ja, om inte det här är ett tydligt vårtecken, så finns det inga ;-)

Skulle ta och flytta lite ved som torkat, till ett annat skjul närmare huset. Pysslade faktiskt ett bra tag innan jag plötsligt såg ett par stora ögon stirra förskräckt på mig. Tog en bild på sötnosen och gick sedan därifrån. Tar nog och pysslar med ved i andra änden istället, så hon får ligga i fred.

Det var häftigt att vara så nära fågeln! Har sån lust att bara sätta mig där och stirra, men det kan jag ju inte göra. Hon måste få vara ifred. Så jag nöjer mig med den korta upplevelsen jag fick och låter henne vara. Hoppas bara att katten inte hittar henne. Kan nog bli farligt när väl ungarna kläcks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela