Hildaskrypin

En i mängden

Äsch

Publicerad 2011-11-15 14:50:13 i Allmänt,

Mailade två bilder på Hasse till min mail, så jag kunde lägga upp dom här, men dom har inte kommit än.
Det får bli ett gravid-gnäll-inlägg då. Hasse får stå i ramljuset nästa gång!

Har haft lite besvär med ryggen senaste veckan. Det i sig är inget konstigt, då jag har ont i ryggen annars också. En viktökning borde alltså göra ryggen påmind ;-)
Igår däremot, så spred sig värken till svanskotan, höfterna och det strålade nerför låren. Det var riktigt tufft att jobba faktiskt. Man böjer sig ner rätt många gånger per kväll, plus att man kliver i och ur bilen mellan besöken. Aj!

Efter en god natts sömn kändes det dock bättre. Sen har det dalat igen efter hundpromenaden... Värken kommer smygande.
Jag hoppas innerligt att det inte är foglossning jag känner av. Det är min största skräck vad gäller gravidbesvär. Jag har liksom en hund som behöver motioneras. Jaja, så länge det inte blir mycket värre än så här så går det ändå.

Imorgon ska jag turligt nog till sjukgymnasten på rygginformation för gravida. Perfekt läge att fråga om råd!

Kommentarer

Postat av: Dinah

Publicerad 2011-11-16 05:09:26

Hoppas verkligen att det inte är foglossning. Det vore ....inte bra.

Postat av: Heidi

Publicerad 2011-11-16 14:31:56

Nä, men är det foglossning kan man ju alltid hålla tummarna för att det inte blir värre ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela