Hildaskrypin

En i mängden

Tidig morgon

Publicerad 2011-11-14 14:14:07 i Allmänt,

Vaknade faktiskt 6.45 idag :shock: 
Klev up och gjorde lite havregrynsgröt åt mig själv och kaffe åt gubben min. Det är inte ofta vi äter frukost tillsammans!

Idag var det besök hos barnmorskan. Hon frågade hur jag mår, tog blodtryck och sen lyssnade vi på hjärtljuden :heart: Det var musik för öronen att lyssna på. Fast av och till hördes bara en massa sprakande ljud, eftersom bebis var upptagen med att möblera om där inne. M kunde tråkigt nog inte närvara, eftersom han har mycket på jobbet. Synd, men han skrattade gott när jag berättade om möblerandet.

Har fått en liten mage också. Så här ser den ut för nuvarande:


Efter bm-besöket tog jag en sväng förbi verkstaden och åt lunch med pojkarna. Det var länge sen! Tog någon fiskrätt som smakade helt ok.

När jag väl kom hem tyckte Hasse att det var väldans synd om honom, så det var bara att ta på kopplet och ge sig ut! Ja, efter att jag friserat honom lite... Var tvungen, då han såg ut som ett lurvigt troll. Vilket i sig är sött, men oh så opraktiskt.

Nyfriserad och fin

Så får ni en bonusbild på när Hasse och grannhunden diskuterar politik mellan gränserna ;-)

Kommentarer

Postat av: elina

Publicerad 2011-11-14 18:30:08

Wow, säger jag bara! Jag är så himla glad för er skull! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela