Hildaskrypin

En i mängden

Höstpromenad

Publicerad 2011-10-17 13:01:24 i Allmänt,

Det har ju mest blivit koppelpromenader på sistonde, då vi tränat på en massa grejer från kursen. Med andra ord så har Hasse inte fått sträcka ut ordentligt på ett bra tag. Det märktes, haha. Släppte odjuret lös i skogen och det blev en hel del spring :-)

Höstigt var det i skogen

Hasse studsar upp på diverse stenar och inväntar godis för hans fantastiska spänst.                 

Sen vart det mest spring. Det blev iof en hel del inkallningar då jag inte gillar att han springer för långt bort från mig. Bra, bra.

Dagens belöning var skinkost på tub. Praktiskt när man inte vill ta av sig vantarna för att plocka godis ur fickan. Det är även det perfekta hundmötesgodiset. Hasse har inte tid att mer än slänga några hastiga blickar eftersom han är upptagen med att äta ur tuben ;-) Dock tittar grannarna lite länge på mig när jag promenerar förbi med en tub mjukost i handen.

Enda gången han egentligen hade tid att stå still var när det var dags för nr. 2 ;-)
Men sen var det full fart igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela