Hildaskrypin

En i mängden

Utflyktsdagar

Publicerad 2011-10-23 15:44:15 i Allmänt,

Både fredag och lördag blev riktiga "hunddagar" för mig och Hasse. I fredags åkte vi till Hasses gammelmatte samt Lagotto-tjejerna. Det uppskattades verkligen av Hasse. Han gillar sina tjejer han ;-) Tyvärr var jag på latsidan den dagen och inte ett endaste kort blev taget... Men matte fick prata strunt i flera timmar och trycka i sig diverse olika fikabröd. Gofika!

Igår kände jag för en utflykt i höstnaturen, men jag ville ha sällskap! Så jag ringde farsgubben och sa att jag dyker upp med hunden. Sagt och gjort, dit åkte vi! Denna gång blev det bilder tagna också, så jag skriver faktiskt inte mycket mer denna gången. Bilderna får göra grovjobbet.

Tjofräs på er.

Kommentarer

Postat av: Beatrice Pettersson & Otto

Publicerad 2011-10-25 14:21:25

Hej!

Nu är det dags att utse årets Hundblogg 2011!

För att komma till tävlingen så är det bara att gå in på länken och följa instruktionerna!

http://lillaotto.bloggplatsen.se/2011/10/25/6520109-arets-hundblogg-ska-utses-hos-wwwlillaottobloggplatsense/#kommentarer



Jag hoppas att just DU vill vara med och slåss om priset!



//Beatrice & Lilla Otto

Postat av: P.S Hundar

Publicerad 2011-10-26 18:08:56

Ser ut som en skön promenadväg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela