Hildaskrypin

En i mängden

En kopp te

Publicerad 2012-04-19 15:46:05 i Allmänt,

Jag har faktiskt fått ändan ur vagnen och dammat + dammsugit sovrummet. Det ni!
Sen tyckte jag att både jag och Hasse förtjänade en välbehövlig paus i arbetet. Så jag fixade en kopp te åt mig själv och preparerade fickorna fulla med godis åt Hasse. Sen parkerade jag ändan på en stol i trädgården...

Hasse skuttade glatt runt och nosade reda på allt godis jag så slarvigt slängde ut åt honom. Det var riktigt trevligt!

Mitt slitna anlete

Hasse tiggde godis han

Vilket han så klart fick! Fast han fick jobba lite för att hitta den :-)

En suddig bild på fining <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela