Hildaskrypin

En i mängden

Gårdagen

Publicerad 2012-04-18 11:39:50 i Allmänt,

Gick bra den. Mamma var söt och följde med, så jag slapp bli uttråkad i väntrummen.

Blodflödet såg bra ut. UL tanten var såpass snäll att jag fick en ansiktsbild på bebis. Ni får ha lite fantasi om ni ska se :-p

CTG var bra den också, fast barnmorskan som satte aparaterna var ju lite slarvig, så jag fick ligga extra länge, då hjärtslagen inte registrerades konstant. Den tappade kontakten rätt ofta.

Fick nya tider till på fredag. Ska till provtagningescentralen klockan 13, blodflödeskoll klockan 14 och efter det blir det CTG på mottagningen igen. Vi bara roar oss, jag och bebis.

Magbilder bjussar jag på också

v.35+3

v.36+1 (idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela