Hildaskrypin

En i mängden

Vilken natt

Publicerad 2012-04-19 11:11:39 i Allmänt,

Bilden har jag snott här

Ja, den där gubben sammanfattar hur det känns just nu.

Har haft konstant mensvärk i ryggen hela natten, utöver den vanliga ryggvärken. Dessutom har jag någon foglossningsliknande smärta i hela bäckenområdet sen igår. Med andra ord, vid minsta rörelse väckte jag mig själv. Klockan 4 var jag så less på att vakna hela tiden att jag önskade att klockan kunde ticka på lite fortare, så jag kunde kliva upp och slippa vända och vrida på mig.

Dock lyckades jag somna om till slut och sov faktiskt till tio. Var helt utmattad.

Ska försöka få något vettigt gjort idag, men vi får se hur det blir med den saken  ;-)

(Och jo, jag har insett att jag inte kommer få någon direkt skönhetssömn när ungen väl är ute).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela