Hildaskrypin

En i mängden

Långa pauser

Publicerad 2012-08-16 23:29:24 i Allmänt,

Framtiden för den här bloggen känns lite oviss.
Lutar åt att sluta med den helt, eftersom jag ändå uppdaterar den så sällan. Jag kan inte påstå att jag har så många läsare heller ;-) Och dom flesta finns på facebook eller i telefonboken på mobilen. Kanske om jag kommer på något bra sätt att slänga upp bilder via mobilen, eller helt enkelt starta upp en annan blogg, som då mestadels blir en fotoblogg istället för en massa text om inget.
Vi får se! Ska fundera vidare i alla fall.
Tills dess:
Ha det så gott folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela