Hildaskrypin

En i mängden

Bus med bollen

Publicerad 2012-02-17 11:27:20 i Allmänt,

Nu kommer det bilder så det sjunger om det!

Igår var jag ledig och då passade jag och Hasse på att leka lite i källaren. Öppnar man alla dörrarna, så har man en låång gång, som sträcker sig genom hela huset. Perfekt att kasta boll på!

Den är uppskattad som pipleksak, boll och tuggleksak, säger Hasse.



En del av källaren



När bollen sen fick punktering och det började åka ner nomull i magen på Hasse, var det tyvärr dags att plocka undan den :-(



För att Hasse inte skulle bli alltför ledsen, bytte jag ut bollen mot ett smarrigt grisöra. DET var populärt! Bollen var bortglömd på en sekund ;-)


Nu måste vi dock köpa en ny boll, för den fina, Blå har vandrat vidare till BollHimlen.

R.I.P. Bollen :-(

Kommentarer

Postat av: Dessi & Teddie :)

Publicerad 2012-02-19 14:57:26

Åh, Teddie har haft flera såna bollar, en riktig favoritleksak, men de gick sönder meddetsamma :/ :D

Postat av: Christina

Publicerad 2012-03-07 17:18:41

Vilken sötnos! Min tik är likadan, dödar ALLT! Haha :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela