Hildaskrypin

En i mängden

Mosig

Publicerad 2012-02-20 12:12:16 i Allmänt,

Har sedan jag vaknade i morse, mått lite halvkasst. Huvudet känns helt isolerat. Som om någon fyllt det med bomull. Allt känns avlägset och jag känner mig sen/trög i huvudet. Det brummar konstant i öronen.
Hade en timme där jag fick sitta med papper instoppat i näsan, för det blödde av och till.

Nu blöder det inte längre i alla fall, men huvudet är lika trögt ännu. Svettas gör jag också, så jag funderade på om jag kanske har feber, men jag vet inte. Hittar inte termometern :-(

Ska jobba ikväll, då det är för sent att sjukskriva sig nu. Dessutom känner jag mig, märkligt nog, inte sjuk. Bara... konstig. Imorgon är jag ledig i alla fall, så då blir det vila till max.

Nu har så äntligen skräptv:n börjat igen! Jag pratar så klart om BIG BROTHER :-p
Det är inte en enda person i min omgivning som gillar, eller ens smygkikar på detta program. Jag däremot, är helsåld. Gänget i år verkar lovande, och jag ser fram emot kvällens avsnitt med spänning! Har redan hittat en person att störa mig på... Underbart! Det jag gillar i år, är att såpass många ändå är över 30 år. Inte bara 18-20 åringar alltså. Kul med lite folk som faktiskt har lite livserfarenhet också. (Det har ju absolut inget att göra med att man själv närmar sig 30-strecket, hehe).

Ni får mobba mig hur mycket ni vill. I still love it :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela