Hildaskrypin

En i mängden

Tröttmössa

Publicerad 2012-02-10 17:29:33 i Allmänt,

Jag har blivit så fantastiskt trött. Jag har "bra" järnvärden enligt testerna, omän något låga för att vara jag. Så jag har börjar knapra järntabletter nu. Det där är rätt lustigt egentligen. Jag har vanligtvis skyhöga järnvärden. Alltså håller jag mig fortfarande över den normala nivån, trots att det sjunkit en del. Men för att vara jag är det ju alldeles för lågt, det är klart jag är trött!

Sov i mer än tolv timmar i natt. Klev upp, gick ut med Hasse, åt lite, diskade och städade i någon timme. Nu är jag redo för sängen. Igen ;-) Heelt slut!

Bjuder på några Hassebilder:

I övrigt är detta mitt favoritfika för tillfället.

Mammas julstjärnor, apelsiner och ballerinakex. MUMS! Fast det mesta i gottisväg slinker förstås ner...

Tyvärr är julstjärnorna uppätna och mamma lär ju inte göra fler förrän nästa jul  :-(  Jag får klara mig antar jag!

 

Kommentarer

Postat av: Dessi & Teddie :)

Publicerad 2012-02-10 18:30:34

Sv: Jaa, men det är ju en helt annan sak, hundar behöver ju inte vara i möbler ifall man inte vill det p.g.a hygieniska skäl :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela