Hildaskrypin

En i mängden

Tips på namn?

Publicerad 2012-01-04 11:49:42 i Allmänt,

Alltså, vi kommer ju inte på något... Tjejnamn är skitsvårt!

Vill gärna ha ett namn som funkar på svenska, engelska och finska... Ännu svårare.
Tydligen har det blivit poppis med lite äldre namn nu, men jag har så otroligt svårt för det.

Vi har visserligen tid på oss att fundera, men det känns som att vi kört fast rejält, haha.

I övrigt kickar hon på som vanligt. Mest när jag håller mig lugn faktiskt. När jag stressar på i jobbet håller hon sig stilla. Det är iof rätt skönt, så kan man fokusera på det man gör.

HasseNasse verkar inte ha märkt att det slår ett extra hjärta i min kropp. Vissa hundar märker ju sånt, men inte min Hasse. Han klampar glatt över magen när det ska mysas i soffan. Han kan inte förståå varför han inte får ligga på magen längre :-(
Det är inte lätt att vara Hasse nu inte. Stackarn, får ta och mysa lite extra med honom känner jag *springer iväg o kramar vovve*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela