Hildaskrypin

En i mängden

Vintervovve

Publicerad 2012-01-24 15:47:15 i Allmänt,



"Kaan jag inte få en köttbulle...? Snääälla?"



Inkallningen satt ganska fint idag. Det blev tvärnitar när jag ropade mitt i leksprången :-)



"Matte jag kommer!"



När det inte finns någon sten att hoppa upp på, så duger ett nerfallet, halvruttet träd bra också. Dock åkte svansen ner så fort han såg att jag plockade upp kameran. Haha, det är inte kul att behöva vänta på köttbullen ;-)

"Kan jag få min köttbulle nu...?"

Kommentarer

Postat av: pshundar

Publicerad 2012-01-27 16:21:42

känner igen det du skriver. t.ex att folk klappar på bussen utan att fråga, brukar slänga ut lite kommentarer då men det hjälper ju knappast!



om du vill få bort texten "hildaskrypin" på headern så gör mellanslag där texten står i inställningarna :p

Postat av: Dessi & Teddie :)

Publicerad 2012-01-27 17:53:05

Hihi, så söt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela