Hildaskrypin

En i mängden

Instagram

Publicerad 2012-06-30 00:24:52 i Allmänt,

Jag är långsammast i världen, men iom att jag köpt en ny telefon kom jag mig även för att ladda ner denna fina app. Älskar den! Det blir coola bilder så även en noob som jag kan låtsas kunna något om fotografering ;-)

Man kan även säga att jag uppdaterat telefonen. Hade en Samsung Galaxy S, och nu blev det en Samsung Galaxy SIII. I princip samma telefon, men kameran är ljusår bättre och skärmen är större. Jag gillade förra telefonen och den fungerar fortfarande efter två år, men den här nya älskar jag tack vare kameran. Nu har jag den perfekta mobilen för mig :-)

Lite bilder som jag tagit med instagram;





Det blev förövrigt ingen picnick med min väninna. Istället tog vi barnen och åkte till ett Centrum i närheten. Det blev mat och lite ronderingar i diverse butiker. Vi testkörde även ett av amningsrummen ;-) Och jag skaffade min fina, fina telefon.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela