Hildaskrypin

En i mängden

Ny liten familjemedlem

Publicerad 2012-05-03 16:59:10 i Allmänt,

Det blev en lång bloggpaus igen, och anledningen till det var ju lilla stumpan, som bestämde sig för att komma ut en månad för tidigt.

Den 20 april, 04:50, föddes vår lilla S med akut kejsarsnitt, eftersom hon låg i säte och förlossningen satte igång. Bråttom var det tydligen, då jag hann öppna mig 2 cm på två timmar. Bricanylen, som skulle stoppa värkarna hjälpte inte heller, så det var bara att rulla ner mig på operation.

Skriver mer när jag fåt tid över (vilket kan bli om en månad om vi har otur ;-))

Bild på underverket har ni här!

Kommentarer

Postat av: elina

Publicerad 2012-05-03 18:32:01

Sötaste underbara!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela