Hildaskrypin

En i mängden

Hysteriskt kul

Publicerad 2012-09-27 14:44:32 i Allmänt,

...kan jag väl inte direkt påstå att den här hemmavistelsen är. Jag har inte satt min fot utanför dörren sen i måndags... AAAAHH!!! Jag klättrar på väggarna! 
(Hittade den här skojsiga bilden på sverigesradios hemsida ;-))
 
Halsontet vägrar ge med sig, hur mycket varmt jag än dricker och hur mycket halsatabletter jag än halsar. Å andra sidan är det rätt trevligt att ha en ursäkt till att stoppa i sig en massa godis, eller hrm, halstabletter heter det ju... och glass ;-)
 
Sophia sover för tillfället och jag roar mig med att äta vindruvor, läsa på facebook om hur lyckliga folk är och hur dom älskar att steka pannkakor och hänga tvätt. Har även hunnit med att gå igenom räkningarna och t.o.m. betalat dom! Wohoo! Jag bara ääälskar att betala räkningar! *dansar glatt över hur skitnödigt lycklig jag är*
 
 
Nu tänker jag fortsätta vara duktig och göra riktigt flottiga ostmackor i ugnen, och titta på dom ständigt grälande hemmafruarna i Atlanta. Så det så. En och annan sockrigt god halstablett kan nog slinka ner också.

Kommentarer

Postat av: Moxlie

Publicerad 2012-09-27 16:15:18

Jag vill också äta godis... Hihi ;) Men du får ju förkylning verka roligt ;p

Svar: Haha, bra att det låter kul. I verkligheten känner jag mig inte ett dugg glamorös :-O
Hilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela