Hildaskrypin

En i mängden

Utflyktsdags!

Publicerad 2012-09-17 10:29:33 i Allmänt,

Fick ett samtal från min mor igår. Hon hade en fråga att ställa. 
Ett tips har jag till dig, kära mor. Ring inte upp med allvarlig röst, med en underton av osäkerhet och halvt tvekande inför den stora frågan som skulle ställas. Jag hann tänka tusen tankar om diverse katastrofer innan du kom till saken ;-) 
 
Det frågades om jag kunde köra till västerås.
 
Haha, jag älskar dig mamma. Men du är lite knäpp ibland. 
Det blir alltså en utflykt idag! Kul! Dock kunde vädret ha timats lite bättre tycker jag. Varför ska det regna hela dagen för?? 
 
Ska försöka att komma ihåg den otroligt viktiga dokumentationen av denna stora resa. 
So, see ya! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela