Hildaskrypin

En i mängden

Wtf?

Publicerad 2012-09-26 09:50:20 i Allmänt,

Allvarligt? Har bebisar någon radar för när man absolut behöver sömn?? 
Sophia som sover så gott dom flesta nätter har börjat med att sjunga sin vackra stämma klockan 5 på morgonen. När man då är så tjock i halsen att det känns som att man svalt ett rivjärn, är det inte helt ok att kliva upp så tidigt. 
 
 
Ringde BVC för att höra om dom inte kunde flytta på tiden för vaccinering. Skulle dit imorgon, men det känns inte så lämpligt, då jag inte vet om jag smittat Sophia. Det är knappast bra att hugga henne med två sprutor i vardera lår om hon har bacilusker i kroppen. (Fast då kanske hon sover lite längre på morgonen ;-)) Så onsdag, nästa vecka, ska hon plågas istället. 
 
Jahopp! Nu hör jag hennes vackra stämma ropa på mig, så nu gäller det att ställa sig i givakt för lilla damen och se till att hon är glad och nöjd ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela