Hildaskrypin

En i mängden

Ljuva sommar

Publicerad 2013-07-24 11:59:09 i Allmänt,

Jag förstår verkligen inte hur man inte kan tycka om den här årstiden. Fast jag är ju å andra sidan en riktig fryslort. 
Det har varit en kul vecka hittils. I måndags åkta jag, mamma och Sophia till min pappa och åt middag. Man kan väl säga att vi åt konstant fr.o.m. klockan 15 t.o.m. klockan 20 :-) 
 
Igår kom en väninna över, och hon är jättebra med barn, så Sophia blev ju kär i henne efter att ha stirrat lite blygt på henne en halvtimme. Oj vad dom busade! Sen blev det hämtmat och skvaller. Härligt!
 
Idag finns inga större planer. Låg vaken till 4 i morse, så jag lär vara rätt seg idag, haha. 
 
Just nu har jag en liten nakenfis som springer runt och hittar på bus. Fast ni får en påklädd bild ;-)
Fia plockar hallon på sitt alldeles egna lilla sätt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela